perjantai 25. lokakuuta 2013

MIKAEL GABRIEL

ASDFGHJKLÖÄASDFGHJKLÖ ÄÄÄÄÄÄ , oon vieläki nois tunnelmis eilisen keikan jälkeen siis APUA, ihan mielettömän mahtavan ihana keikka, näin mun idolin 'taas' tosi läheltä, se huomas mun olemassa olon ku kysyin silt jotai, se kuuli ja vastas tietenki 'mitä' jonka jälkee kaikki käänty kattoo ja paniikis yritin jotai järkevää selittää, keikas ei ollu mitään negatiivista, vaikka mulla eririvillä paikka ku muilla, suurinosa lähti lipumaa eteempäi jossai vaihees ni siirryin lähemmäs muit jonka jälkee siirryttiin viel tinkan kaa lähemmäks, se otti hyvin faninsa huomioon ja muutenki jutteli tosi paljon! ihan M A H T A V A fiilis koko keikan ja sitä ennen ja sen jälkeen ♥♥♥ nyt saatte nauttii näist kuvist ja videost ;) MIKAELL 001 MIKAELL 015 MIKAELL 032 MIKAELL 002 PicMonkey Collage MIKAELL 040 MIKAELL 050 MIKAELL 055 MIKAELL 067 MIKAELL 045 MIKAELL 073

3 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia :) Mist oot ostanu sen pipon joka sull oli siin yday videos ? jos muistat nii paljon makso ja milloi oot ostanu sen ? :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apuaaa se on kai jillistä! ja makso oisko jonku kympin maksanu! :)

      Poista
    2. oon vähän tyhmä, mutt mikä kauppa on jilli ? :DDDXD

      Poista