sunnuntai 13. lokakuuta 2013

mökkilaif

jee taas tuun postaa viikost jotai shaibaa tänne, mut perjantaina oli niin paljo kaikkee sähläystä etten ehtiny tulla postaa, no mut maanantaina mul oli terveystarkastus ja ku tulin kotii ni 'luin uskontoo' = tein  lihaskuntojuttuja, tiistaina saatii kemian kokeet (8-!) ja koton taisinki vaa chillaa vaik oikeestaa mun ois pitäny olla siivoomas ja tekemäs kotitöitä... keskiviikkona meil oli uskonnon koe josta sain 7 puol ja saatiin tietää roolit näytelmää varten, torstaina oli flashmob ja syys x, perjantaina käytii mökil ja lauantain kävin pitää kahvioo josta sain 50 euroo käteen, sen jälkee mentii sit mökille loppuviikonlopuks ku mun täti tuli stadist käymää, tositosi ihana viikonlopppu ja selvis paaaljon asioita joista oon tosi happy, nyt lähen vähä urheilee ja lukee äikänkokeeseen, vielä viikko koulua ja sit SYYSLOMA! MÖKKILAIF 001 MÖKKILAIF 006 MÖKKILAIF 007 MÖKKILAIF 011 PicMonkey Collage MÖKKILAIF 014

8 kommenttia:

  1. myttiäinen kiva postaus oli :*

    VastaaPoista
  2. haastoin sinut blogissani ! :) http://over-the-skyline.blogspot.fi/2013/10/haaste.html

    VastaaPoista
  3. miks vitussa puhut ku oisit helsinkiläinen?!?! oon vittu kajjaanin peräkylältä. on melko naurettavan kuulosta et yrität puhuu tolleen. ok kukaa ei oo täydellinen. et varsinkaa sinä. voitko palaa siks mikä oot oikeesti. niinku blogin alussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. seura tekee kaltasekseen :) ja kajaani on kaupunki 8) en ajattele mitä kirjotan eli ne vaan tulee suoraa mun päästä, ja voi jumalauta jos vahingossa on yks sana vähän erilailla ni heti on joku ANONYYMINA valittamassa täällä :DD mä en oo rupeemas muuttuu kenenkään vuoks :)

      Poista
  4. korjaan sinä oot kajaanista. minä en. minä oon hesasta.

    VastaaPoista