sunnuntai 17. marraskuuta 2013

#HELSINKI

     


VIHDOIN, mulla on siis kone menny rikki mutta sain nyt tehtyä tän hillan koneella, voisin nyt kuitenki avata teille tota videota tällee kirjallisessa muodossa, elikkä siis lähin perjantaina 6.20 junalla stadiin jos mua vastas oli lotta, käytii mäkis, istuttii ja naurettii juteltii ja oli iha älyttömän kivaa, kiitos vielä muru  illalla syötiin sailan ja hannan kaa tortilloja ja katottii telkkaria.
lauantaina mentii sailan kaa aamust shoppailee ja mukaan tarttu kaikenlaista, vaikka mun ei pitänyt mitään ostaa... kahen aikaan viivi tuli ja saila lähti kattoo sen kavereita, viivinki kaa kierreltii viel kauppoi ja etittii miljoona tuntia stokkan ruokakauppaa. oli viiviäki pitkästä aikaa tooosi kiva nähä!! illal sit syötii ja yritettii me jotai kauhuleffoiki kattoo mut hyi perse lopetettii aika nopeeta.
sunnuntaina chillailtii sailal hannan ja enon kaa ja sit yritin tunkee kaikki tavarat mahtumaa, thank god etten ottanu kånkenii :D! sit menin taas steissil venaa lottaa ja sit lotan kaa mentii moikkaa rebee ja jassuu, sieltä sit seikkailtiin ostaa ruokaa lotan kaa jne. sit oliki kello jo nii paljo et mentii steissil ja rebeki sit juoksi sinne viimehetkil, sit mä lähin... oli ihan huikee viikonloppu, niin hauska ja niin kiva ja ihana ihanien ihmisten kanssa!
IMG_8515 1388149_692321984121048_1476260090_n IMG_8516 1454471_692322300787683_230853163_n 1456859_692322550787658_2029940845_n IMG_8556 IMG_8588 IMG_8602 IMG_8607 IMG_8593 IMG_8589 IMG_8626 IMG_8637

21 kommenttia:

  1. SALLAAAA voisin itkee toi oli jotain NIIIN ikimuistoista toi viikonloppu :') <3 asdffds haluun takas!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. LOTTAAAAAAAAA kohta nähäään onneks uudestaan ;)

      Poista
  2. Mä tässä mietiskelin että haluisitko joskus tehä postauksen missä kerrot että miten sua on kiusattu ja näin en tiiä ootko joskus tehny sellasen postauksen koska mä oon lukenu sun blogia vaa vähä aikaa mut haluisin tietää siitä kiusaamisesta enemmän koska oon ittekki koulukiusattu ja voisitko kirjottaa myös siitä että miten oot saanu kavereita ja näin koska ittelläni ei oikeestaan hirveesti kavereita ole :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehkä jokupäivä teen, mutta öää oon tutustunu esim lottaan keelaan veeraan ja viiviin netissä, eli kaikkiin tärkeimpiinpini, oon tosi epähyvä missää tutustumisjutuissa XD

      Poista
  3. oooot sairaa kaunis <3 ja tosi kiva video :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos tosi paljon :) kiva jos tykkäsit!

      Poista
  4. taisit just menettää yhden lukian :) vittu en jaksa kattoo sun irvistelyä joka ikisessä kuvassa. muuten tää sun blogi on tosi hyvä :/

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Nii siis mikä kauppa on jilli :) ;O Sori oon vähä jäljes :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua anteeks mun on pitkään pitäny vastaa tähän mut oon aina unohtanu XD jim&jill

      Poista
  7. Uiuiui!! Sull on ihana paita nois vikois kuvis toi tummanpuanane :3 Mist oot ostanu sen, milloin ja paljo makso ? Ja onks toi se sama pipo jonka oot ostanu sieltt jillist ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kiitos ♥ se on ginalta ja oiskohan ollu joku 12 euroo? ostin sen siis toissaviikonloppuna!

      Poista
  8. sulla on täydelliset hiukset ! :o :)

    luna--still--loving.blogspot.be

    VastaaPoista
  9. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii totaaa oliks sul jotai sanottavaaki ku jo kahesti poistanu kommenti?

      Poista
  10. mist oot ostanu ton pipon mikä sull oli ainaki toss videos ? Ja paljo makso ja mist ostit? miten sun hiukset on noin paksut ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öäm en oo varma kummasta piposta puhut ku en muista mitö pipo tos näky mut siis joko monkista tai jim&jillist js mskso jonku kympin! ja en kyl tosiaa tiiä miks nää on paksut :DD

      Poista
  11. mikä toi toka biisi on?:) ja sulla on ihana blogi ja oot hirvee kaunis:o :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oath
      counting stars
      silhouettes

      tos noi biisit mitä käytin tos ku en tajunnu mitä tarkotit XDD ja kiitos :)

      Poista