sunnuntai 8. joulukuuta 2013

BEST WEEKEND EVER

parituntia sitten lotta lähti ja hiljaisuus laskeutu mein taloon, perjantaina sen juna oli täällä 14.47 ja ajattelin toteuttaa mun suunnitelman asemalla - juoksen lotan ohi, jonka tein, mut se vähän epäonnistu koska olin niin innoissani, jokatapauksessa mulla ainakin oli ihan jääärkyttävän kiva viikonloppu, mulla ei oo pitkään aikaan ollu noin hauskaa ja olin kaivannut lottaa tosipaljon ni tää viikonloppu oli ihan perfect posket ei saa lepoa vieläkään koska hymyilyn lopettamisesta ei tuu yhtään mitään, eikä kyllä oo tarvetta lopettaakkaan. oli ihana päästä taas halaamaan lottaa mutta käytiin me myös pulkkailee, naurettiin paljon, telttailtiin mun huoneen lattialla, käytii keskustassa 'shoppailemas', kuvailtii videoita ja kuvia, meikattii toisemme silmät sidottuina (josta varmaan saatte lisää materiaalia myöhemmin)
kaikinpuolin täydellinen viikonloppu, josta en voi kiittää ku lottaa kiitos tositositosipaljon täst viikonlopusta ihana, toivottavasti nähään taas pian :* IMG_9249 1455046_581894038526553_181757498_n IMG_9252 IMG_9262jlo IMG_9289 IMG_9303 aaaaaaIMG_9315 IMG_9321 IMG_9346 IMG_9327jo

11 kommenttia:

  1. salllaaaaa
    sul on kiva blogi :33

    VastaaPoista
  2. onko lotta sun tyttöystävä? ja ootsä sen kaa kihloisssa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 13 ja 14 vuotiaat kihlois (Y)

      Poista
    2. onks toi lotta -00 ? :o vanhemmalta! ja säki menisit 16-vuotiaast :)

      Poista
    3. siis näyttää vanhemmalta :D

      Poista
    4. joo lott aon 00 ja hahaaa kiitos XD

      Poista
  3. aww ihania kuvia teistä! Varsinkin tuo viimeinen:3 muutenkin kiva postaus!

    VastaaPoista
  4. Ihanat sormukset:) Ja muutenkin tosi kiva blogi!:)

    VastaaPoista