maanantai 16. joulukuuta 2013

PERJANTAI 13

mulle toi päivä ei todellakaan ollu mikään epäonnenpäivä, lukuunottamatta junien myöhästelyä ja niiden sähläystä plus väärässä junassa olemista. menin ihan normaalisti kouluun, tein ruotsin kokeen (josta sain hyvännumeron joten päätin palkita itteni ja tein hedelmäsalaattia nam ) ja kävin normaalisti tunneilla, pappa ja mummi haki mut koulusta varti yli 11, thank god riitta autto mua tavaroitten kaa - veeran lahja ei saanu mennä epätasaan, veerahan ei siis tienny YHTÄÄN et oon menossa sinne vaan olin sopinu siitä sen äitin kanssa noin 5kk sitten!! kaikkien junakommellusten jälkeen jouduin pieksämäeltä varkauteen väärässäjunassaolemisen takia menemään taksilla varkauteen - vr makso onneks. sieltä sitten hakemaan annis ja veeran luo. ku astiun veeran ovesta sisään se tunne oli tosi jännittyny, kävelin rauhallisesti sen vierelle ja kuiskasin moi veera ja samaan aikaan se huomas mut, ilme oli näkemisen arvonen. veera onneks tykkäs lahjasta minkä olin väkertäny ja muutenki oli kuulemma ilonen että tulin. syötiin, katottii leffaa veeran siskon kaa, kuvailtii ja muutakivaa, oli tosikiva viikonloppu, ja ihana nähä veeraa 117 päivän jälkeen ja annistakaa en ollu nähny puoleenvuoteen, kiitos ihanat IMG_9372 IMG_9373 IMG_9374 IMG_9375 IMG_9380 PicMonkey Collage IMG_8675 kaikillahan noilla tavaroilla oli siis joku merkitys etten mä niitä ihan huvikseni ostanu ;) IMG_9386 IMG_9390 IMG_9420 IMG_9431 IMG_9438 PicMonkey Collage ^^ huijaus, oikeesti katottiin monsterit yliopisto tai joku semmone ;)

6 kommenttia:

  1. aaw ihana blogi :o ja vitsi olisin onnellinen jos saisin tollasen lahjan ;) Aivan ihana keksintö :o ♥ oli ihan pakko liittyy ja jään kyl seurailee ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos ♥ hahaha mustaki toi oli sillee aika kiva idea :)!! ja toivottavasti tykkäät mun postauksista jatkossakin!

      Poista
  2. ihania kuvia ! :)

    luna--still--loving.blogspot.be

    VastaaPoista