sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

FINALLY

haha just kun rupesin kirjottaa tätä postausta minkä olinkin jo aijemmin viikolla luvannut teille, huomasin että yks mun suosikki bloggaajista oli tehny kans omista uusista converseistaan postauksen, ja huolekseni huomasin että sehän olikin melkolailla tosisamanlainen mitä ite olin ajatellut tehdä, mutta musta se oli tosi kiva joten käykää toki kattomassa hänen blogiaan ja hänen postaus aiheesta, pääsette sinne tästä :)!

mutta siis, mäkin oon jo pitkään halunnu uusia converseja kun vanhat valkoiset alkaa kans näyttämään aika elämänsä nähneiltä. en kuitenkaan halunnu valkosia, kun niitä täällä kajaanissa näkee niin monella. olin suunnitellut noita viininpunasia joihin sitten päädyinkin, rakastan noita ihan valtavasti enkä malta oottaa enää kesää ja kielimatkaa että pääsen käyttämään noita ja yhdistelemään kaikkiin kivoihin asuihin ♥ 
ostin nuo siis kajaanin step inistä ja noi koot oli jotenki tosi isoja tai joko tosi pieniä joten mä sit otin 37,5 haha tein muuten postauksen myös lotan ja mun blogiin eli käykää kurkkaa se tästä

 

8 kommenttia:

  1. Aaaaa mäki oon kuolannu just ton värisiä ikuisuuden!<3 Tosi söpöt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nää on ihan sikakivat! Haluun kesän äkkiä tänne ni pääsee käyttää kaikkien ihanien shortsien ja farkkujuttujen kanssa apuaa ♥

      Poista
  2. Sulla on tosi kiva blogi ja hienoja kuvia :) Millä kameralla kuvaat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljonn ! kuvaan canon eos 550d!:)

      Poista
  3. ää sun banneris on tosi ihana! ja muutenkin tosi kivoja kuvia ja muutenkin hyvän olone blogi (:
    jään seurailee! http://riinaswords.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. mitää siis oikeesti haha vitsi hymyilin ku luin ton alun :)! ja ihanat kengät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha no hyvä että sai iloiseks! :D kiitos

      Poista