maanantai 10. maaliskuuta 2014

hiihtoloma

heii kaikille ja superhyvää maaliskuuta! mitä ihmettä tuolla ulkona tapahtuu, joka päivä aurinkoa ja lämmintä ja keväistä IHANAA kesä tulee pian ( 100 päivää englantiin jee ) mulla oli ihan semi hyvä hiihtoloma, olin oikeestaan koko loman rukalla perheen kanssa, joten eipä siinä mitään ihmeellistä. lauantaina kävin nean rippijuhlissa ja sit sunnuntaina olin parituntia nean kaa kun se 'saatto' antonin kajaanista lähtevään junaan :) valitettavasti mun kamera on alkanu temppuilla urakalla enkä tiiä miks apuaaa, joten kuvasaldo on vähä kehno, plus en jaksa kysyä antonilta ja nealta saanko julkasta sieltä rippijuhlista niiden kuvia joten saatte tyytyä mun rukoilu kuvaan.... mut mä luultavasti palaan viikonloppuna näyttää uusia juttuja ja tälleen, mut oisko teillä jotain videota / toivepostausta mitä haluisitte? iha superia teit on jo melkein 300! mitäs muuten tykkäätte bannerista?


2 kommenttia:

  1. omg olit rukalla :o asun rukan lähellä. olin itekki tuol keikalla

    VastaaPoista