lauantai 29. maaliskuuta 2014

PINKKIÄ ELÄMÄÄ

en osaa alottaa tätä postausta. siivoan huonetta joka ikinen päivä, tai ainakin yritän raivata polkua sängystä ovelle, eihän siihen muuta tarvitse sillä päivät menee koulussa jonka jälkeen kiiruhdan harkkoihin. viikko sitten haistatin paskat kritisoijille ja sävytin hiukset pinkiksi, itseasiassa noista tuli tosi kivat ja oon saanu paljon kehuja opettajilta kavereilta, jopa tuntemattomilta ihmisiltä kadulla ja kaupassa. oon laittanut ainaki instagrammiin pari kuvaa (sallaxx) mutta näistä ei oikeestaan saa sellast kivaa ja kunnollista kuvaa joten saatte tyytyy tohon mistä mitään ei näy... eilen muuttuneiden suunnitelmien ja yksinäisyyden kunniaks päätin lähtee kuluttaa mun ansaitsemani rahat ja tänään sama juttu. mukaan tarttu omasta mielestä tosi kivoja juttuja, esimerkiks ihan mahtava kassilaukkujuttu miten ikinä haluutte sitä kutsua, siis on TÄYSIN rakastunut tohon. aattelin käyttää tota treenikassina tai sit jos lähen johonkin lähimatkalle i love it so much , erikoismaininnan saa myös noi timantti korvikset ja huulikynä joitten käyttöö ootan enemmän ku innoissani.

4 kommenttia:

  1. Oon tässä blogissa useasti kai ennenkin käynyt, mutta en oo koskaa varmaa kommentoinu...
    Ihana blogi sulla ! :)

    http://ffnormal.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Miten lisäsit tänään sun kuvat flickrin kautta, kun mulla ei ainakaan toimi enää niinku ennen??:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kirjaudun vaan sisään ja sit siin on se upload ja sit sieltä jaa jutusta mis näkyy ne linkit, kyl mul on samanlailla ku ennen vaikka ulkonäkö on kyl vähän muuttunu :o

      Poista