sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

busy doing nothing

ihanaa pääsiäistä kaikilla jos vielä voi niin sanoa!? mulla oli ihan mahtava pääsiäinen olin nean luona torstaista lauantaihin, oli ihanaa nähä vaikkei me mitään erikoista tehtykään haha. tänään sit oon vaa siivoillu ja tehny kotihommia ja käyny urheilemassa.
viime viikonloppuna linda oli meillä käymässä, se oliki sitten vähä aktiivisempi viikonloppu, tehtiin keksejä käytiin kuvaamassa, lähetettiin isäntäperheelle sähköpostia syötiin hyväää ruokaa ja yritettiin sulattaa lunta meijän pihalta lapioiden avulla.
oon tilannut hirveesti kaikkia kesävaatteita, joita aattelin sitten näyttää teille kuhan ne tänne kajaaniin eksyy. en millään jaksaisi oottaa enää kesää. 60 päivää jäljellä lähtöön ja oon melkein jo pakannut, pariisi ja brighton täältä minä tulen!

4 kommenttia:

  1. Hei wou, säkin oot lähdössä tänä kesänä kielimatkalle Brightoniin?:) Me mennään mun kaverin kanssa heinäkuussa, pariisin kautta :p

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanat hiukset sulla! :--)

    http://ilonasusanna.blogspot.fi

    VastaaPoista