maanantai 28. huhtikuuta 2014

tää on kaunis päivä mä oon sopivasti onnellinen

viimeviikolla kävi sellanen hassu juttu, että minä ja lotta voitettiin mikael gabrielin ja brädin keikalle liput + fani tapaaminen, instagramin #NYTRIITTÄÄ kisassa. viikko meni sitä matkaa suunnitellessa ja torstaina mulla oli jo lauantaille liput helsinkiin. lähin lauantaina 9 junalla helsinkiin, jossa näin sitten lottaa oikeastaan koko päivän, nähtiin me muitakin kavereita siinä välissä. lotta sitten tulikin mun kummin luo yöks ja käytiin eka hakemassa lotan luota sen tavarat. sunnuntaina herättiin, syötiin aamupalaks karkkia ja lähettiin junalla lahteen, lahessa metästettiin hm ja ostin kevättakin (samanlaisen kun lotalla, olin pitänyt lotan takkia lauantaina ja rakastuin siihen heti) ja kivat kissalegginssit. suunnattiin sitten sibeliustalolle, jossa saatiin vip-passit, liput keikalle ja kuvat brädistä ja mikaelista. meijät ohjattiin muiden joukossa huoneeseen johon mikael ja brädi tuli hetken päästä, kuvien ja muiden juttujen jälkeen oli keikan vuoro, joka oli mikaelin osalta ihan sairaan mahtava!brädiä me ei jääty kuuntelemaan koska junat lähti silleen ettei oltais keritty. mutta kaikinpuolin ihan mahtava kaks päivää ja oon vieläkin ihan täpinöissäni tosta reissusta, vaikkakin tosi väsynyt!! loppuviikosta on tulolla videota joten jätän teijät oottamaan sitä ;)

 

2 kommenttia:

  1. Eikä, olittepa onnekkaita!:3 Ihania kuvia:--)

    VastaaPoista
  2. jep! ei oltais ikinä uskottu et oltais yks voittajista! kiitos :)

    VastaaPoista