sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

SCHOOL'S OFF

heippa kaikki pitkäst aikaa! tässon ollu ihan sairaan paljo juttuja niin en oo kerenny postata. mitä nyt kameran kuvia kattelen ni voisin mainita sirkuksen, uudet hiukset, rippimekon tulon, tinkan kanssa olon, matkajuttujen ostelun (kielimatkalle lääkkeitä, matkapäiväkirjan, läpsyt, shampoota, tuliaisia, vanupuikkoja, adapterin ja isomman muistikortin jne..) vilttikirppis tavaroiden hinnottelua, oon siis 11.6 myymässä mun vaatteita, (mekkoja, housuja, paitoja, kenkiä koruja laukkuja yms) kajaanissa Raatosuonpuistossa Kasarminkadulla klo 16-20 eli jos ootte kajaanista ja kiinnostuneita niin sinne vaan! eilen saatiin yllätysyllätys todistukset ja mulla tuli oikeestaan aika samanlainen kun jouluna, sain nostettua paria mitä halusinkin mutta sen seurauksena jotkut sitten myös laski. mua kans kiinnostais kauheesti tietää et mitä kesäsuunnitelmia teillä on?  

asdf 059 asdf 063 PicMonkey Collage whataa 009

4 kommenttia:

  1. oot niin kaunis :) äää oon niin kateellinen, oisin kans tosi paljon halunnu tänä kesänä brightoniin kielimatkalle :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! ja vielähän sitä ehtii ;) vaikka sit ens kesänä!

      Poista
  2. salla mäki oon aatellu ottaa tollasen vihkosen brightoniiii ;););)

    VastaaPoista