perjantai 1. elokuuta 2014

Daniel Wellington

Mun instagram seuraajat on aikavarmasti huomanneet että hankin vähän aikaa sitten rannekellon. Kyseessä on siis Daniel Wellingtonin kello jonka ostin netistä, kyseessä on tämä kello ja kauppa: keskisenkello.fi (klikkaa) . Tuolta sai ilmaisen kaiverruksen ja olisin halunnut yhden lyhyen 'quoten' mutta se olikin liian pitkä joten kaiverrutin siihen rippipäiväni. Kun niillä rahoilla sen ostinkin.
  Toimitus oli älyttömän nopea! Tilasin kellon keskiviikkona noin yhden aikaan, he soittivat kahdelta että kaiverrus on liian pitkä, ja torstaina se oli postilaatikossa! Super tyytyväinen asiakaspalveluun ja toimitukseen. Kello tuli pahvilaatikossa jossa oli runsaasti paperia ja sitten vielä pahvikotelo kellokotelon ympärillä. Itse tykkään kellosta tooodella paljon, käy arkeen ja juhlaan ja minkä tahansa asun kanssa! Mitäs te tykkäätte ja ootteko itse ennen tilannut tuolta?
(pahoittelen kuvien huonoutta, mun perus objektiivi on rikki ja tommosen kuvaaminen oli tolla isommalla objektiivilla vähän hankalaa)

DANIEL WELLINGTON 075 DANIEL WELLINGTON 074 DANIEL WELLINGTON 079 DANIEL WELLINGTON 078 DANIEL WELLINGTON 081

2 kommenttia:

  1. Mä ostin hiljattain kanssa tollaisen kellon, vaan yo rahoilla ja eri hihnalla! Se hihna on kuitenkin mulle vähän liian pitkä ja oon taittanut sitä sinne alle missä sen hihnan hännän saa pysymään (tajusitkohan yhtään haha). Oon harkinnut myös tollaisen nahkaisen hihnan ostamista kun ne kerran saa kätevästi vaihdettua ja ajattelin kysyä että onko toikin sellainen vähän pitkä ja miten saat sen sopimaan vai onko toi just sopiva? :) Sullakin kumminkin näyttää olevan aika kapea ranne :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uu kiva! Ja ei mulla ainakaan mitenkää rumannäkösesti tota hihnaa jää tonne! vähän toki mut ei se mua häiritse yhtään, kivempi et siin on vähän sitä 'ylimäärästä'!! tykkään ite tosi paljon tosta nahkasesta, toki annoin sen paripäivää olla vessapaperirullassa että se meni paremmin siihen ympyrän muotoon. Musta tuntuu et niitä sais myös eri pitusina tilattua? En oo varma mut luulis et sais! :)

      Poista