perjantai 5. syyskuuta 2014

BACK IN DA BUSINESS

jes täällä taas intoa melkein täynnä oleva salla!  mulla on ollu tässä tosi paljon kaikkee tehtävää eikä oo ollut hirveesti postausintoa tai kuvia mitä jaella, mutta nyt oon jo saanu arjesta kiinni ja syksykin alkaa tuntua jo melkeimpä mukavalta! miten teidän syksy on lähteny käyntiin? mulla alkoi siis nyt syksyllä erikoiskoulutus joka on tosi jännää ja nykyäki pitkästä aikaa joka viikko! tanssin takia oon joutunu luopuu monesta muista mun viimekauden harrastuksista, mutta kohtahan sen näkee onkse sen arvosta.
  mulla oli viime viikonloppu avuleiri joka oli ihan tajuttoman mahtava oli tosi kiva porukka ja kaikki mitä tehtiin oli tosi kivaa! en alta oottaa seuraavia tapaamisiamun huonetta oon kans laitellu uuteen uskoon uuden sängyn myötä ja siitä prosessista alhaalla toi kuvasarja :) mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille! ihanaa kun tuli taas noin lämpimiä ilmoja, ainakin täälläpäin.
 

4 kommenttia:

  1. Ihana salla! Ootko nyt aatellu jatkaa tätä ihanaa blogia? Toivottavasti, tää on nimittäin toosi kiva blogi ja antaa inspiraatiota itsellekkin joihinkin asioihin♡ jatka ihmeessä, tää on hyvä harrastus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toedllakin! en oo lopettamassa mutta arjen takia postauksia tulee harvemmin valitettavasti :/

      Poista
  2. Ompa sulla kiva huone! :)
    http://combering.blogspot.fi/

    VastaaPoista